دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

پایگاه خبری و اطلاع رسانی

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
02 مهر 1404 سایت قدیم English
bg
  • 1402/10/30 - 14:17
  • - تعداد بازدید: 31
  • - تعداد بازدیدکننده: 31
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه

اعلام نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 رشته ی (فوریت های پزشکی)

>قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون>کاردانی به کارشناسی ناپیوسته>نیمسال دوم>سال تحصیلی 1403-1402 رشته ی (فوریت های پزشکی)

>

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک به تمامی پذیرفته شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 این دانشگاه، به اطلاع می رساند کلیه فرآیند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1403-1402 در دو مرحله انجام می گردد. زمان و> نحوه ثبت نام طبق مراحل ذیل اعلام می گردد:

زمان ثبت نام اینترنتی رشته ی( فوریت های پزشکی): از روز یکشنبه مورخ 01/11/1402 لغایت روز شنبه مورخ> 07/11/1402 از ساعت 08:30 صبح الی 24

لطفا قبل از ثبت نام نکات ذیل و راهنمای ثبت نام را حتما با دقت مطالعه نمایید.

>

>مرحله اول :>>>فرایند ثبت نام>به صورت اینترنتی طبق مراحل ذیل انجام می پذیرد:

الف)دریافت فرم معاونت دانشجویی

جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید

ب) ثبت نام در سیستم هم آوا:>جهت ثبت نام در بازه ثبت نامی اعلام شده ، به لینک ثبت نام مراجعه (انتهای همین صفحه) و در پنل ثبت نام پذیرفته شدگان با وارد نمودن کد ملی و کلمه عبور (شماره شناسنامه) وارد مرحله ثبت نام شوید.

1- تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، آموزشی، بستگان و تکمیلی در قسمت اطلاعات داوطلبان

2- ارسال اسکن مدارک درخواستی (مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و فرم مربوطه که از لینک بالا دریافت و تکمیل گردیده است)

3- دریافت فرم نهایی ثبت نام

نکته :

1- قبل از اقدام جهت ورود و شروع ثبت نام اینترنتی جهت دریافت و تکمیل فرم از طریق لینک بالا اقدام گردد.

> 2- قبل از اقدام جهت ورود به سامانه و شروع ثبت نام اینترنتی اسکن کلیه مدارک مورد نیاز به همراه فرمهای تکمیل شده آماده گردد.

>3- مدارک اسکن شده باید کاملا دقیق، واضح و خوانا باشد.

>4- اطلاعات به صورت دقیق تکمیل گردد. مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده برعهده دانشجو می باشد.

>

کلیه دانشجویان شهریه پرداز می بایست هنگام ثبت نام اینترنتی نسبت به پرداخت شهریه خود به مبلغ 200/210/32 ریال (به صورت علی الحساب) اقدام نمایند.

>عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی نیمسال دوم در موعد مقرر به منزله>انصراف>می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی :

1->تصویر اصل شناسنامه

2->تصویر اصل کارت ملی (پشت و رو در یک صفحه)

3->تصویر عکس تمام رخ (4*3) تهیه شده در سال جاری

4->تصویر فرم اظهار نامه انضباطی (معاونت دانشجویی و فرهنگی)

مرحله دوم :>(به صورت حضوری) پس از انجام ثبت نام اولیه (اینترنتی)، دریافت فرم نهایی و اطمینان از تکمیل مدارک با اصل مدارک مربوطه در تاریخ اعلام شده در زیر به دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و فرم های ثبت نام اقدام نمایید.

زمان تحویل مدارک رشته ی>( فوریت های پزشکی):>روز شنبه 14/11/1402>>از>ساعت 8:30> الی 14>

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری :

1->> اصل و تصویر شناسنامه (2سری)

2->> اصل و تصویر کارت ملی (2سری)

3-> عکس تمام رخ (4*3) تهیه شده در سال جاری (6 قطعه)

4-مدرک وضعیت نظام وظیفه (برای برادران)

5-اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع

6-اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم برای پذیرفته شدگان> نیمسال دوم تا تاریخ 30/11/1402)

*>آن دسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی با محتوای فرم شماره 6 >را ارائه نمایند.

7-> اصل گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر (طرح لایحه نیروی انسانی) یا معافیت از آن

8-موافقتنامه رسمی از محل خدمت مبنی بر عدم همزمانی و تداخل ادامه تحصیل با ادامه خدمت طرح نیروی انسانی

9-مجوز ادامه تحصیل و یا تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت (فارغ التحصیلان مقطع کاردانی دانشگاه های علوم پزشکی که از مزایای صندوق بهره مند شده اند)

10- حکم کارگزینی و فرم موافقتنامه کتبی از اداره آموزش و پرورش محل خدمت شاغلان رسمی یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل آنان

11- ارائه مدرک معادل کاردانی> که ثبت نام و ادامه تحصیل آنها بلامانع است

12- ارائه مدرک کارشناسی پیوسته برای افرادی که ثبت نام و ادامه تحصیل آنان بلامانع است

13- ارائه فرم انصراف قطعی از تحصیل برای دانشجویان رشته های تحصیلی دوره های روزانه (آزمون سال 1401 به قبل)

14- ارائه فرم انصراف قطعی از تحصیل برای دانشجویان پذیرفته شده با سهمیه در آزمون سال 1401 و قبل از آن

14- ارائه>فرمهای ثبت نامی تکمیل شده در زمان ثبت نام حضوری

جهت دریافت فرمهای ثبت نام اینجا کلیک کنید

15-لوح فشرده حاوی اسکن کلیه مدارک

16-فرم اظهارنامه انضباطی و فرم نهایی ثبت نام اینترنتی (که پس از اتمام فرآیند ثبت نام در زمان ثبت نام اینترنتی دریافت شده است)

>

>د) قابل توجه دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی

پذیرفته شدگان گرامی: ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال 1402 خواهشمند است>قبل از ثبت نام نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

1->پذیرفته شدگان گرامی مشمول خدمت وظیفه عمومی ورودی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 لازم است جهت اخذ معافیت تحصیلی، به سایت­های>vazifeh.epolice.ir> و>services.epolice.ir>>>مراجعه نموده و پس از تماشای فیلم راهنمای ثبت درخواست الکترونیک معافیت تحصیلی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

* توجه بفرمایید در صورت عدم ثبت درخواست در سامانه فوق به هیچ عنوان امکان ثبت نام و شروع تحصیل وجود نخواهد داشت.

* قبل از شروع ثبت درخواست به این نکات دقت فرمایید:

1) فیلتر شکن سیستم یا تلفن همراه خود را خاموش نمایید.

2) فیلتر شکن ها را از history >سیستم و تلفن همراه خود حذف نمایید.

3) حتما از مرورگر موزیلا استفاده نمایید.

4) در صورت بروز هر گونه مشکل جهت ثبت درخواست با تلفن گویای 096480 با کد استان محل اسکان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

>2->پس از اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام و وارد شدن به سایت ثبت درخواست با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور(کد سخا) فرآیند ثبت درخواست را طی نمایید.

*در صورت فراموشی اطلاعات فوق با کلیک بر روی قسمت بازیابی اطلاعات و استفاده از شماره موبایلی که قبلا تعریف شده است امکان بازیابی فراهم خواهد بود.

* در صورت عدم دسترسی به شماره موبایل تعریف شده می­توانید به مراکز پلیس+10 مراجعه و کد سخا خود را استعلام نمایید.

3->پذیرفته شدگانی که دارای معافیت موقت و در انتظار معافیت دائم (پزشکی، کفالت و ..) می­باشند می بایست مانند سایر دانشجویان تا دریافت کارت معافیت در سامانه سخا ثبت نام نمایند.

4->پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی می­باشند نیز در سامانه مذکور ثبت نام نموده و در صورت عدم وجود منع سازمان وظیفه عمومی و بعد از بررسی جهت ترخیص این افراد از سربازی اقدام لازم صورت پذیرد.

ثبت نام خوابگاه

به اطلاع دانشجویان می رساند دانشگاه علوم پزشکی البرز فاقد خوابگاه ملکی می باشد و هیچ گونه تعهدی در اسکان دانشجویان ندارد.

>و) ایجاد حساب کاربری تغذیه دانشجویی

>>>> با توجه به چند منظوره بودن کارت دانشجویی، برای پیش ثبت نام ابتدا به سایت

https://farhangi.abzums.ac.ir/fa-IR/farhangi.abzums.ac/18460>>

مراجعه نموده و فرم مربوط به درخواست فعال سازی کارت تغذیه دانشجویی را پر نمائید.

در اولین مراجعه حضوری پس از دریافت کارت، جهت فعال سازی اکانت تغذیه ، به کارشناسان مربوطه در دانشکده ها یا در صورت لزوم به اداره تغذیه واقع در معاونت دانشجویی و فرهنگی مراجعه گردد.

>>>>ی) خدمات رفاهی و تسهیلات دانشجویان

دانشجویان محترم متقاضی وام و تسهیلات اداره رفاه معاونت دانشجویی می>بایست ابتدا به امور دانشجویی دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

>تکمیل فرم اظهار نامه انضباطی (به همراه عکس الصاق شده به فرم مذکور) ، اسکن و> بارگذاری در سامانه هم آوا (در زمان ثبت نام اینترنتی)> الزامی می باشد.

بدیهی است عدم اقدام جهت ثبت نام در هر یک از مراحل فوق به منزله انصراف می باشد.

ضمنا شما عزیزان می توانید>درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در ثبت نام> از>ساعت 08:00 لغایت 15:00 از طریق شماره ذیل با>معاونت دانشجویی و فرهنگی>تماس حاصل فرمائید و>جهت آگاهی بیشتر درباره شرایط خوابگاه، تغذیه و وامهای دانشجویی به سایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی به آدرس>http://farhangi.abzums.ac.ir>مراجعه نمائید.

ثبت نام در نهاد های دانشجویی و انجمن های ورزشی:

به اطلاع می رساند دانشجویان علاقمند جهت مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، ورزشی و حضور در نهاد ها و انجمنهای دانشجویی می توانند با مراجعه به لینک زیر اقدام نمایند:

https://farhangi.abzums.ac.ir/fa-IR/farhangi.abzums.ac/18114

> کلیه دانشجویان غیر بومی جدیدالورود می بایست جهت دریافت خدمات مراقبت سلامت که تاریخ آن متعاقبا از طریق سایت>https://farhangi.abzums.ac.ir>>> اعلام می گردد به دانشکده پزشکی مراجعه نمایند.

> > کلیه دانشجویان بومی جدیدالورود می بایست حداکثر از تاریخ 1402/12/12 لغایت 16/12/1402جهت انجام معاینات پزشکی به نزدیکترین مرکز و یا پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند.

* دانشجویان گرامی به منظور انجام غربالگری سلامت روان خواهشمند است به لینک پرسشنامه غربالگری سلامت روان وزارت بهداشت به آدرس>> ccsm.behdasht.gov.ir>مراجعه، ثبت نام و پرسشنامه را تکمیل نمایید.

>

آدرس> و شماره تماس معاونت فرهنگی و امور دانشجویی :

آدرس کرج>>باغستان- اشتراکی جنوبی- گلستان ششم ->> ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی

>کد پستی :>>>3147734568

شماره تماس>> :>>02634349800>>>> -02634349801

اداره رفاه

داخلی> 407- 401

اداره تعذیه>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >

داخلی 405 - 404

دبیرخانه شورای انضباطی>>>

داخلی 205>

اداره امور خوابگاهها>>>>>>>>>>>

( خوابگاه دختران داخلی 403> ->> خوابگاه پسران داخلی 408)

>

>

>

>

>

نکات قابل توجه

*>شروع کلاسهای نیمسال دوم سال تحصیلی1403-1402 روز شنبه مورخ 14/11/1402 >می باشد

>*>پذیرفته شدگان نیازی به>انتخاب واحد اینترنتی> نداشته و پس از ثبت نام انتخاب واحد توسط دانشکده> انجام خواهد شد.

*>انتقال و جابجایی همزمان دانشجویان ترم>1>از نظر آیین نامه میسر نمی باشد، جهت این امر از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.

ضمنا شما عزیزان می توانید درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در خصوص ثبت نام از >ساعت 9:00 لغایت 14:00 با شماره تلفن> 32563321-026 تماس حاصل فرمائید.>>>>>

>

آدرس دانشکده ها جهت تحویل حضوری مدارک :

دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی:>کرج- میدان نبوت-انتهای بوعلی غربی-بالاتر از دانشگاه هنر-پردیس دانشگاه علوم پزشکی-دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی> تلفن: 34287339 - 34287359 -34287349- 026>>>> کد پستی: 3149969415

>

>

ورود به صفحه ثبت نام اینترنتی>>>>

>

  • گروه خبری : اطلاعیه,اخبار
  • کد خبر : 313326
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: